Zielona rewolucja. Jak skutecznie sprzedawać w branży OZE - podstawy

Moduły:

1

Czas trwania:

2 dni

Cena:

1950 zł brutto / netto

Lokalizacja
ul. Teofila Lenartowicza, 
nr 33/35, 85-133 Bydgoszcz
Termin

termin wkrótce

Czas trwania :

  • 2 dni/ 16 godzin dydaktycznych
  • 1 godzina dydaktyczna = 45 minut

Dzięki temu szkoleniu, zyskasz umiejętności, które pozwolą Ci skutecznie wspierać klientów w wyborze odpowiednich rozwiązań energetycznych, a także wyróżnić się na tle konkurencji. Staniesz się doradcą energetycznym OZE, który potrafi dostarczyć wartość.

W obliczu rosnącego zainteresowania ekologicznymi rozwiązaniami energetycznymi, umiejętność efektywnej sprzedaży staje się kluczowa dla rozwoju każdej firmy działającej  w sektorze OZE. Pozyskanie klienta w dzisiejszych czasach bywa coraz trudniejsze i mniej efektywne, co sprawia, że tradycyjne metody sprzedaży przestają przynosić oczekiwane rezultaty. Jednak mamy na to rozwiązanie!

Nasze szkolenie jest odpowiedzią na aktualne wyzwania, z jakimi boryka się rynek OZE w Polsce. Podczas warsztatów, będziesz mieć okazję pracować pod okiem doświadczonego Trenera, który podzieli się swoją wiedzą oraz praktycznymi umiejętnościami zdobytymi podczas pracy w tej branży.

przedstawicieli handlowych, doradców energetycznych, sprzedawców, menagerów i kierowników firm OZE, osób pracujących w branży odnawialnych źródeł energii oraz wszystkich zainteresowanych rozwijaniem kariery w obszarze sprzedaży technologii OZE

Dzień 1: 9:00-16:00, 1 x 15-minutowa przerwa kawowa, 45-minutowa przerwa obiadowa

Dzień 2: 9:00-16:00, 1 x 15-minutowa przerwa kawowa, 45-minutowa przerwa obiadowa

  • wyjaśnienia podstawowych pojęć w branży OZE
  • zdobycie zainteresowania klienta indywidualnego – przygotowanie rozmowy wstępnej
  • skuteczne umówienie spotkania
  • planowanie dnia i całego tygodnia pracy
  • wybór odpowiedniego terenu do pracy

Prezentacje rozmów wstępnych.

Budowanie relacji z klientem – przykłady oraz różnego rodzaju sytuacje z codziennej pracy.

Interesujące zaprezentowanie firmy klientowi. Przykłady i ćwiczenia.

Jak i jakie zadawać pytania, aby poznać potrzeby danego klienta.

Zapoznanie z pytaniami otwartymi, głębokimi i dogłębnymi.

Podstawowe informacje na temat działania paneli słonecznych i pomp ciepła.

Jak wykorzystać tę wiedzę w praktyce i połączyć ją z informacjami uzyskanymi od klienta podczas rozmowy.

Ćwiczenia w grupach; umiejętne zadawanie pytań i łączenie odpowiedzi z audytem technicznym.

Walidacja – test 

Szkolenie prowadzone będzie z wykorzystaniem metod aktywizujących:

  • praca na materiałach,
  • dyskusja,
  • analiza przypadków,
  • praca indywidualna uczestników na własnych zasobach.
Prowadzący szkolenie:

Mateusz Kraśnicki

Specjalizacja

Spec. strategii sprzedażowych

Obszar działania

Trener| Mentor | Mówca

Lat na rynku

17